Thursday, July 27, 2006

Lagi pasal tudung

yap.. aku nak kecikkan skop sikit, khas bagi pompuan2 yg berjaya mendedahkan diri mereka dgn cara berpakaian melayu (maybe melayu moden kot)..

pakai tudung tak tutup dada.. kain tudung jarang pulak tu nak bagi angin masuk ka apa...
pakai baju jarang pulak tu, boleh nampak bra, merah ke hijau ke, baru ke lama.. baju tak longgar2... tak tutup bontot pulak tu...
pakai kain selak sini sana nak melangkah kononnya takut tergelincir. banyak kesh kat tangga..
yg pakai seluar apatah lagi.. menampakkan bentuk pinggul dan paha.. singkat nampak betis merah menyala... kat pusat ngam2, tunduk nampak spenda..
tak pakai sarung kaki, kasut selipar... aku yg tak wajib tutup kaki pun pakai stokin...

kesian laa kat org lelaki yang takut ngan fitnah pompuan zaman ni macam cik faisal... bukan semua org lelaki suka tengok korang pakai lawa2.. dan bukan semua lelaki boleh tengok pompuan zaman sekarang...
pakai macam islam nak okaylah..
time org suruh pakai, mengada2 kata islam tu berpurdah berhijab hanya tinggal mata... jgn pandai mengata aja.. klu sayang islam.. haa pakai laa purdah tu takder sapa nak kata ekstremm pun... silap2 cepat dipinang dan berumah tangga...

hmmm...
gitulah melayu...
bila aku lalu lalang di khalayak ramai, dan ketika itu ramai wanita2 berpakaian tapi seakan2 telanjang (termasuk yang konon2nya menutup aurat) aku boleh imagine,

di neraka esok, perempuan2lah yang banyak menghuni neraka...
tapi matlamat aku, aku taknaklah pergi ke neraka ... wlpun utk melihat2 perempuan2 yg aku tengok kat dunia ni di gantung di telanjang dan dicucuk disula dibakar sini sana ...

istighfar ajerlah..

No comments: